09
dj , jun
10 Nous articles

Aquest diumenge se celebra la Tamborinada al parc de la Ciutadella

Societat
Tipografia

Aquesta és una de les cites més importants pel lleure de la Fundació La Roda

El lleure de la Fundació La Roda s’aplega aquest diumenge al parc de la Ciutadella. A més, el Perpetracions i el festival Píndoles proposen teatre fora dels estàndards, amb art de carrer i espectacles a l’interior d’un alberg; i les entitats, escoles i empreses més sostenibles de la ciutat obren les portes a la “Pinya”.

Connecteu-vos al web Cap de setmana
La Fundació La Roda, que treballa per millorar el lleure infantil i juvenil mitjançant la dinamització cultural i la integració social, viu un dels dies més grans aquest diumenge. Celebra la Tamborinada, una trobada que és possible gràcies a la feina d’un miler de voluntaris.

El parc de la Ciutadella, entre les 11.00 i les 19.00 hores és l’escenari de moltes activitats d’oci per a tota la família, com tallers, teatre, animació, circ, màgia, pallassos, titelles i espectacles. Enguany, a més, el fil conductor de la jornada és el centenari d’Els pastorets de Folch i Torres, amb una gran presència del seu imaginari.

Teatre de proximitat
Perpetracions, la Mostra d’Art Efímer al Carrer, arriba a la setzena edició. Amb el tema “Criatures fantàstiques”, dissabte, 4 de juny, omple la rambla de Guipúscoa d’experimentació artística i comunitària entre les 18.00 i les 21.00 hores.

També en l’àmbit de les arts escèniques, torna el festival Píndoles a l’alberg Mare de Déu de Montserrat. Una altra vegada aposta pel microteatre fora del teatre, amb representacions a les sales, terrats i jardins de l’edifici modernista.

La Barcelona més sostenible fa pinya
Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, les entitats, escoles i empreses que formen part de la xarxa Barcelona + Sostenible obren les portes i organitzen diverses activitats. Entre les propostes incloses a la “Pinya” hi ha tallers, exposicions, visites guiades i activitats familiars.

2